Analiza zużycia i tankowania według rodzaju paliwa
| Nazwa paliwa | Zużycie na 100km | Łączny dystans 16237.7 km |
|---|---|---|
| Shell V-Power Nitro+ Diesel | 7 l/100km |
|
| Statoil DieselGold | 7.61 l/100km |
|
| Shell V-Power Diesel | 10.97 l/100km |
|
| BP Ultimate Diesel | 6.51 l/100km |
|
| Fuel Save Diesel | 4.65 l/100km |
|
Analiza kosztów użytkowania pojazdu w różnych ujęciach czasowych i kilometrowych
| Wydatek | Miesięcznie | Rocznie | PLN/100km | Udział % |
|---|---|---|---|---|
| Inne | 2.36 PLN | 28.33 PLN | 0.20 PLN | 2.6% |
| Naprawy i eksploatacja | 30.29 PLN | 363.45 PLN | 2.51 PLN | 33.4% |
| Akcesoria i tuning | 0.56 PLN | 6.71 PLN | 0.05 PLN | 0.6% |
| Ubezpieczenie | 13.89 PLN | 166.72 PLN | 1.15 PLN | 15.3% |
| Suma bez tankowania | 47.10 PLN | 565.22 PLN | 3.91 PLN | 51.9% |
| Tankowanie | 43.61 PLN | 523.34 PLN | 3.62 PLN | 48.1% |
| Suma | 90.71 PLN | 1,088.56 PLN | 7.53 PLN | 100% |
Ten pojazd przejechał 194 000 km i zużył 1 216 l paliwa, za które zapłacono 7 018,89 PLN.
| Koszty paliwa: | 3,62 PLN/100km |
| Spalanie | 7,45 l/100km |
| Miesiąc | Paliwo (PLN) | Inne koszty (PLN) | Suma (PLN) |
|---|---|---|---|
| 2015-03 | 45,50 | 0,00 | 45,50 |
| 2014-12 | 203,30 | 0,00 | 203,30 |
| 2014-11 | 163,20 | 0,00 | 163,20 |
| 2014-10 | 0,00 | 493,00 | 493,00 |
| 2014-09 | 178,60 | 1 000,00 | 1 178,60 |
| 2014-07 | 335,38 | 0,00 | 335,38 |
| 2014-06 | 113,80 | 13,00 | 126,80 |
| 2014-05 | 110,66 | 0,00 | 110,66 |
| 2014-04 | 0,00 | 933,00 | 933,00 |
| 2013-11 | 316,43 | 124,00 | 440,43 |
| 2013-10 | 373,75 | 466,00 | 839,75 |
| 2013-09 | 421,31 | 0,00 | 421,31 |
| 2013-08 | 351,57 | 319,00 | 670,57 |
| 2013-07 | 355,01 | 59,99 | 415,00 |
| 2013-06 | 319,08 | 0,00 | 319,08 |
| 2013-05 | 314,38 | 100,00 | 414,38 |
| 2013-04 | 322,53 | 239,00 | 561,53 |
| 2013-03 | 321,47 | 20,00 | 341,47 |
| 2013-02 | 652,62 | 0,00 | 652,62 |
| 2013-01 | 327,98 | 0,00 | 327,98 |
| 2012-12 | 318,73 | 0,00 | 318,73 |
| 2012-11 | 337,09 | 0,00 | 337,09 |
| 2012-10 | 433,01 | 1 634,00 | 2 067,01 |
| 2012-09 | 579,73 | 175,50 | 755,23 |
| 2012-08 | 123,76 | 1 824,00 | 1 947,76 |
| 2012-07 | 0,00 | 180,00 | 180,00 |
| Miesiąc | Dystans (km) |
|---|---|
| 2015-03 | 215 |
| 2014-12 | 614 |
| 2014-11 | 339 |
| 2014-09 | 660 |
| 2014-07 | 80 |
| 2014-06 | 376 |
| 2014-05 | 738 |
| 2013-11 | 861 |
| 2013-10 | 898 |
| 2013-09 | 1 089 |
| 2013-08 | 828 |
| 2013-07 | 830 |
| 2013-06 | 811 |
| 2013-05 | 765 |
| 2013-04 | 802 |
| 2013-03 | 777 |
| 2013-02 | 1 690 |
| 2013-01 | 767 |
| 2012-12 | 775 |
| 2012-11 | 853 |
| 2012-10 | 532 |
| 2012-09 | 938 |
| Miesiąc | Spalanie (l/100km) |
|---|---|
| 2014-11 | 8,85 |
| 2014-07 | 77,06 |
| 2013-11 | 6,72 |
| 2013-10 | 7,10 |
| 2013-09 | 6,35 |
| 2013-08 | 7,21 |
| 2013-07 | 6,97 |
| 2013-06 | 6,82 |
| 2013-05 | 7,16 |
| 2013-04 | 7,26 |
| 2013-03 | 7,18 |
| 2013-02 | 6,25 |
| 2013-01 | 7,43 |
| 2012-12 | 7,13 |
| 2012-11 | 6,83 |