Analiza zużycia i tankowania według rodzaju paliwa
| Nazwa paliwa | Zużycie na 100km | Łączny dystans 39673 km |
|---|---|---|
| Shell V-Power Nitro+ Racing | 5.07 l/100km |
|
| Lotos Dynamic 98 | 5.55 l/100km |
|
| Super Plus 98 | 0.45 l/100km |
|
| Eurosuper 95 | 0.37 l/100km |
|
| Shell V-Power Racing | 7.12 l/100km |
|
Analiza kosztów użytkowania pojazdu w różnych ujęciach czasowych i kilometrowych
| Wydatek | Miesięcznie | Rocznie | GBP/100km | Udział % |
|---|---|---|---|---|
| Inne | 11.15 GBP | 133.74 GBP | 4.07 GBP | 25.9% |
| Naprawy i eksploatacja | 15.81 GBP | 189.76 GBP | 5.78 GBP | 36.8% |
| Ubezpieczenie | 4.78 GBP | 57.35 GBP | 1.75 GBP | 11.1% |
| Akcesoria i tuning | 4.51 GBP | 54.09 GBP | 1.65 GBP | 10.5% |
| Suma bez tankowania | 36.25 GBP | 434.94 GBP | 13.24 GBP | 84.3% |
| Tankowanie | 6.74 GBP | 80.88 GBP | 2.46 GBP | 15.7% |
| Suma | 42.99 GBP | 515.83 GBP | 15.71 GBP | 100% |
Ten pojazd przejechał 39 673 km i zużył 1 060 l paliwa, za które zapłacono 977,17 GBP.
| Koszty paliwa: | 2,46 GBP/100km |
| Spalanie | 0,91 l/100km |
| Miesiąc | Paliwo (GBP) | Inne koszty (GBP) | Suma (GBP) |
|---|---|---|---|
| 2022-05 | 77,62 | 210,00 | 287,62 |
| 2022-03 | 0,00 | 434,00 | 434,00 |
| 2021-12 | 20,42 | 0,00 | 20,42 |
| 2021-11 | 0,00 | 1 378,00 | 1 378,00 |
| 2021-03 | 20,00 | 30,00 | 50,00 |
| 2021-02 | 30,86 | 505,00 | 535,86 |
| 2019-06 | 110,31 | 0,00 | 110,31 |
| 2018-08 | 20,47 | 157,76 | 178,23 |
| 2018-07 | 0,00 | 22,42 | 22,42 |
| 2017-06 | 0,00 | 57,29 | 57,29 |
| 2017-05 | 697,49 | 226,51 | 924,00 |
| 2016-12 | 0,00 | 253,09 | 253,09 |
| 2015-12 | 0,00 | 166,07 | 166,07 |
| 2015-04 | 0,00 | 46,22 | 46,22 |
| 2014-12 | 0,00 | 321,50 | 321,50 |
| 2013-11 | 0,00 | 1 446,74 | 1 446,74 |
| Miesiąc | Dystans (km) |
|---|---|
| 2022-05 | 4 577 |
| 2021-12 | 7 987 |
| 2021-03 | 250 |
| 2021-02 | 8 060 |
| 2019-06 | 1 749 |
| 2018-08 | 3 050 |
| 2017-05 | 14 000 |
| Miesiąc | Spalanie (l/100km) |
|---|---|
| 2022-05 | 8,33 |
| 2021-12 | 0,16 |
| 2021-03 | 6,25 |
| 2021-02 | 7,12 |
| 2019-06 | 5,56 |
| 2017-05 | 6,00 |