Analiza zużycia i tankowania według rodzaju paliwa
| Nazwa paliwa | Zużycie na 100km | Łączny dystans 9582 km |
|---|---|---|
| LPG | 10.93 l/100km |
|
| Shell PowerGas | 11.65 l/100km |
|
| Inny gaz LPG | 10.7 l/100km |
|
| Shell V-Power | 9.3 l/100km |
|
Analiza kosztów użytkowania pojazdu w różnych ujęciach czasowych i kilometrowych
| Wydatek | Miesięcznie | Rocznie | PLN/100km | Udział % |
|---|---|---|---|---|
| Naprawy i eksploatacja | 7.74 PLN | 92.85 PLN | 1.27 PLN | 40.8% |
| Akcesoria i tuning | 1.13 PLN | 13.57 PLN | 0.19 PLN | 6.0% |
| Inne | 2.91 PLN | 34.97 PLN | 0.48 PLN | 15.4% |
| Suma bez tankowania | 11.78 PLN | 141.38 PLN | 1.93 PLN | 62.1% |
| Tankowanie | 7.18 PLN | 86.11 PLN | 1.18 PLN | 37.9% |
| Suma | 18.96 PLN | 227.49 PLN | 3.11 PLN | 100% |
Ten pojazd przejechał 121 419 km i zużył 1 056 l paliwa, za które zapłacono 1 428,29 PLN.
| Koszty paliwa: | 1,18 PLN/100km |
| Spalanie | 11,08 l/100km |
| Miesiąc | Paliwo (PLN) | Inne koszty (PLN) | Suma (PLN) |
|---|---|---|---|
| 2010-06 | 128,00 | 0,00 | 128,00 |
| 2010-04 | 60,00 | 0,00 | 60,00 |
| 2010-03 | 170,00 | 0,00 | 170,00 |
| 2010-02 | 107,79 | 0,00 | 107,79 |
| 2010-01 | 0,00 | 200,00 | 200,00 |
| 2009-12 | 236,60 | 0,00 | 236,60 |
| 2009-11 | 120,40 | 0,00 | 120,40 |
| 2009-10 | 0,00 | 865,00 | 865,00 |
| 2009-09 | 107,40 | 0,00 | 107,40 |
| 2009-08 | 221,10 | 0,00 | 221,10 |
| 2009-07 | 44,00 | 580,00 | 624,00 |
| 2009-06 | 91,00 | 350,00 | 441,00 |
| 2009-05 | 142,00 | 350,00 | 492,00 |
| Miesiąc | Dystans (km) |
|---|---|
| 2010-06 | 639 |
| 2010-04 | 220 |
| 2010-03 | 714 |
| 2010-02 | 646 |
| 2010-01 | 923 |
| 2009-12 | 663 |
| 2009-11 | 753 |
| 2009-10 | 1 242 |
| 2009-09 | 687 |
| 2009-08 | 1 455 |
| 2009-07 | 420 |
| 2009-06 | 490 |
| 2009-05 | 730 |
| Miesiąc | Spalanie (l/100km) |
|---|---|
| 2010-06 | 9,95 |
| 2010-04 | 12,29 |
| 2010-03 | 11,33 |
| 2010-02 | 11,64 |
| 2010-01 | 12,88 |
| 2009-12 | 12,15 |
| 2009-11 | 10,92 |
| 2009-10 | 11,63 |
| 2009-09 | 8,33 |
| 2009-08 | 10,91 |
| 2009-06 | 12,50 |
| 2009-05 | 12,00 |