Analiza zużycia i tankowania według rodzaju paliwa
| Nazwa paliwa | Zużycie na 100km | Łączny dystans 22042 km |
|---|---|---|
| Fuel Save Diesel | 11.43 l/100km |
|
| Shell Diesel Extra | 12.31 l/100km |
|
| Diesel | 6.75 l/100km |
|
| Orlen Verva ON | 2.4 l/100km |
|
Analiza kosztów użytkowania pojazdu w różnych ujęciach czasowych i kilometrowych
| Wydatek | Miesięcznie | Rocznie | PLN/100km | Udział % |
|---|---|---|---|---|
| Naprawy i eksploatacja | 5.94 PLN | 71.31 PLN | 4.58 PLN | 6.7% |
| Suma bez tankowania | 5.94 PLN | 71.31 PLN | 4.58 PLN | 6.7% |
| Tankowanie | 83.00 PLN | 995.97 PLN | 63.94 PLN | 93.3% |
| Suma | 88.94 PLN | 1,067.28 PLN | 68.51 PLN | 100% |
Ten pojazd przejechał 22 042 km i zużył 2 494 l paliwa, za które zapłacono 14 092,61 PLN.
| Koszty paliwa: | 63,94 PLN/100km |
| Spalanie | 11,39 l/100km |
| Miesiąc | Paliwo (PLN) | Inne koszty (PLN) | Suma (PLN) |
|---|---|---|---|
| 2012-11 | 821,99 | 0,00 | 821,99 |
| 2012-10 | 1 395,01 | 0,00 | 1 395,01 |
| 2012-09 | 1 768,68 | 700,00 | 2 468,68 |
| 2012-08 | 983,15 | 0,00 | 983,15 |
| 2012-07 | 460,00 | 0,00 | 460,00 |
| 2012-06 | 1 262,53 | 0,00 | 1 262,53 |
| 2012-05 | 966,00 | 0,00 | 966,00 |
| 2012-04 | 1 268,09 | 0,00 | 1 268,09 |
| 2012-03 | 1 267,04 | 0,00 | 1 267,04 |
| 2012-02 | 394,10 | 0,00 | 394,10 |
| 2012-01 | 1 158,43 | 309,00 | 1 467,43 |
| 2011-12 | 821,85 | 0,00 | 821,85 |
| 2011-11 | 788,95 | 0,00 | 788,95 |
| 2011-10 | 736,79 | 0,00 | 736,79 |
| Miesiąc | Dystans (km) |
|---|---|
| 2012-11 | 1 330 |
| 2012-10 | 2 281 |
| 2012-09 | 2 259 |
| 2012-08 | 2 251 |
| 2012-07 | 755 |
| 2012-06 | 2 114 |
| 2012-05 | 1 540 |
| 2012-04 | 2 007 |
| 2012-03 | 1 995 |
| 2012-02 | 526 |
| 2012-01 | 1 773 |
| 2011-12 | 1 404 |
| 2011-11 | 1 321 |
| 2011-10 | 486 |
| Miesiąc | Spalanie (l/100km) |
|---|---|
| 2012-11 | 10,99 |
| 2012-10 | 10,74 |
| 2012-09 | 10,65 |
| 2012-08 | 9,97 |
| 2012-07 | 11,02 |
| 2012-06 | 10,60 |
| 2012-05 | 10,97 |
| 2012-04 | 10,81 |
| 2012-03 | 10,40 |
| 2012-02 | 13,01 |
| 2012-01 | 11,30 |
| 2011-12 | 10,51 |
| 2011-11 | 10,97 |
| 2011-10 | 11,48 |